The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 25 mai 2012

în vânt

azi mi-a fost rău, vechiul meu rău, i-am lăsat la mamaie și-am ieșit să respir


băiatul a plâns întruna fără mine, când l-am luat, avea un batic înfășurat pe cap, ca tuaregii, sufletul meu fărădecare nu pot trăi și care
 fărădemine nu poate sta nicio clipă

pe unii oameni îi cunoști pentru anumite motive, pe alții ca să fii cu ei un timp mai îndelungat, pe alții îi știi și-i iubești pentru o viață, îi înfinitubești, cum era într-un film de Woody Allen


iar eu îi iubesc pe toți acei oameni frumoși, care sunt atât de departe și care îmi înseninează zilele,

2 comentarii :

  1. draga mea draga.
    trebuie sa ne vorbim pe email. cred ca o iau si eu pe urmele tale, cu raul asta ... :(
    uf.
    hai, sa fie bine, si la tine, si la mine, la noi toti.
    imbratisari, esti tare tare frumoasa (inside&out!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Alinule, cred ca depinde si de mine, ar trebui sa am un regim mai serios, dar se pare ca apare si de la oboseala, toate-ar fi bune de-ar ramane la ficat, mi-e sa nu-mi innebuneasca pancreasul, acolo mi-au zis sa am grija:(((, iar frumusetile sunt in ochii privitorului, drag!
    emailul meu e: roxanastan31@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere