The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 10 septembrie 2010

Melc somnoros, moş cu greutate şi soare cu insolaţie













Desenam cu Eliza melci. Ea a desenat doar cochilia melcului:
- Desenează acum şi capul, corniţele, ochişorii...
- Nu, nu-l desenez, acum e în căsuţă, face nani, nu iese afară!


Aseară îi spuneam povestea punguţei cu doi bani, pe care o ştie pe de rost aproape.După câteva minute de gândire, vine cu o idee:
- Îi dau eu ouă ! Iau ouă de la găina lui buda de la ţară (bunica) şi îi dau şi lui!
- Bine, mami, că baba e zgârcită (zic eu, impresionată de empatia ei cu moşul)
- Hăirup, hăăă...uite, nu pot să-i dau, nu pot să-l scot afară din poveste de la tine, e tare greu!
Azi am desenat copaci, i-am dat cu lipici şi le-am lipit frunze tăiate din nişte bucăţi de hârtie colorată. Apoi am făcut un soare sus, în colţul foii.
- Eu îl desenez aici, sub copac, soarele meu vrea să stea la umbră!
De asta sunt 12 grade afară. Mai stă şi soarele la umbră uneori.
Bine că avem căciuli groase.
Homemade

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu