The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

luni, 2 aprilie 2012

Earth Hour

Ei îi place cel mai mult Venus, e luminoasă, aşa se vede şi Pământul de sus, din cer, ca o steluţă, nu?
- Ţie ce planetă îţi place, tata?
- Mie Marte!
- Dar ţie, mama?
- Mie îmi plac ălea 3 steluţe de acolo, din Centura lui Orion, îmi plac de când eram eu mică, le vezi?


Ne-am jucat. Cu lumini colorate, cerc, şirag, drum, licurici.
Luna printre copaci. Jumătate. Pe jumătate de Lună bate soarele, e zi acolo, pe cealaltă jumătate e noapte, aşa e şi pe Pământ. Şi vorbeşte, vorbeşte despre cer, dragostea ei.


Andrei e fascinat de lumini, se uită şi spre cer, unde-i arată Eliza stelele, dar nu cred că vede până acolo sus.
Eu am scris iniţialele noastre, ea a făcut un cerc magic în care ne-am băgat cu toţii, să fim la adăpost, iar el a făcut un infinit luminos, ca dragostea noastră, să nu se termine niciodată.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu