The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 11 aprilie 2010

Cred, Doamne!
















































Ca fiecare suntem apostolii tai de zi cu zi, doar ca ne schimbam la suflet dupa dispozitia noastra.
Suntem prea iubitul apostol Ioan cand te simtim langa noi, suntem Petru cand ne lepadam, suntem Toma cand vrem dovezi ca sa mergem mai departe.


































































Azi am ajuns la Runc, o manastire de langa Buhusi. Eliza s-a imparatsit, a mancat paine de la doamne – doamne si dupa ce a teminat-o a strigat din mijlocul bisericii mai da, mai daaaa! Calugarii au ras. De-am fi si noi, cei mari, doritori de sfintenie si de cuminecare asa cum sunt copiii.







































Apoi am zburdat prin padure.



Adu degetul tau incoace!
































4 comentarii :

  1. Ce frumos si cate frumuseti!!!...copil superb,mami fericita,cateva floricele si multa liniste!!!...Cred ca v.am mai spus eu ca duminicile voastre sunt si idealul meu de timp petrecut in familie!!-))

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate imagini...ca din basme. Sunteti doua dragalase :)
    te astept pe la mine: http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2010/04/premiu-cu-reguli.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Leapsa de la calator: http://avenir.ro/calator/?p=2236. Acum vad ca e aceeasi leapsa, dar sper ca nu exista mentiuni in acest sens.

    RăspundețiȘtergere