The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 20 aprilie 2010

Paparude, rude!


Azi, imediat ce-am intrat in casă, plouată si zgribulită, Eliza mi-a şi prezentat un program artistic scurt şi zâmbăreţ, să-mi arate mândră ce-a mai băgat în căpuşorul ei curios şi inventiv. Aşa că mi-a cântat: Papaudă, udă, sai în sus şi udăăăă!












Bineeee, îmi zic eu, bucuroasă că fiica mea îşi întregeşte colecţia de folclor. Şi nici n-avea cum să nu înveţe atâtea, că doar o creşte bunica, femeie simplă şi vorbăreaţă din Moldova.












Are o zestre bogată de folclor al copiilor. Ştie multe poezioare şi replici şugubeţe. Dacă vrea să mă contazică îmi spune repede: Ba da! mâţa-n pijama! Iar când plouă cântă: Pouă, pouă, pouă, babele se ouă!

















Oare cum va evolua folclorul copiilor? Vor mai cânta paparudele când e seceta....vor cânta şi descânta natura când sunt vulcani, cutremure, asteroizi?
























p.s. apropo de pericole gen 2012, auzeam aseară că unu cu iniţiativă face buncăre sub America în caz de ceva neprevăzut...costă 50 de mii de dolari un loc pentru adulţi şi 25 de mii de doalri pentru copii. Poţi lua şi un animal de companie. Adăposturile vor avea camere separate, spital şi alte utilităţi iar afacerea e-n floare.



Vorbind cu elevii de-a opta despre buncăre cu bani, au fost foarte revoltaţi: da nu-i corect, doamna, copiii celor cu bani au deja o mentalitate de superior si de supravietuitor stiind ca in caz de ceva ei scapa iar ceilalti sarantoci mor, nu e corect, nu mai suntem egali in fata mortii!






















oare cam asa e?






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu