The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 20 iulie 2010

Suntem acasă




Dimineaţă am fugit afară. Să ne plimbăm prin ploaie şi să ne răcorim.



N-am reuşit.
Au tăbărât iarăşi căldurile.


Aşa că...am închis telefoane, calculatoare şi-am lenevit.




Am colorat, am citit şi ne-am uitat la desene animate.
Toată ziua.


Pisicile aristrocrate la sfârşit:
Şi acum, repede jos, vă aşteaptă o surpriză!
Eliza, după câteva minute, în timp ce desena:
- Mama, ce e o supiză?
- Păi...e atunci când cineva îţi pregăteşte ceva frumos şi tu nu ştii dinainte.
Un cadou, de exemplu.
Seara i-am povestit şi lui tati despre începutul erei întrebărilor curioase.
Tati, bucuros, o întreabă:
- Aha, Eli şi ce e aia o surpriză?
- Un CADOU!
a răspuns ea repede...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu