The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 23 februarie 2010

31

Sunt la mijlocul vietii. Nu vreau sa ma uit inapoi. Ma simt ca in copilarie cand reuseam sa prind si eu bicicleta fratilor mei si sa merg prin cartier. Pedalam , pedalam, eram libera! Inconjuram cateva blocuri si uitam de tot ce-i in jur.

Am cateva riduri, am cateva regrete, am cateva defecte….dar am si dooor de toate cate nu le-am facut, de locuri pe care nu le-am vazut, dor de toate zilele ce vor veni. Am o fetita care-mi umple zilele, iubesc un barbat tandru si linistit, am cateva prietene bune, am frati si parinti.

Nu sunt cum ar trebui, depind de vreme si de zambete, ma incapatanez si ma intristez usor…dar iubesc viata, culorile ei, copiii, vara, muzica buna, poezia.

Sunt eu la 31 de ani.

6 comentarii :

  1. la multi ani draga mea. Multe sarutari

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ai pe mai departe aceeasi minunata viata, si, daca ti-e dor de ceea ce ce urmeaza, insemna ca stii sa traiesti frumos... La Multi Ani, Roxana!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!
    Sa-ti dea Domnul multa fericire si liniste in suflet!
    Multi pupici de la noi!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani impliniti, Roxana! Sa ai mereu sufletul ca acum si dorurile toate sa sa le vezi cu ochii!

    RăspundețiȘtergere