The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 16 februarie 2010

Biblioteca personala




Eliza are multe carti. Carti mici, mari, in romana, in engleza, in franceza, carti pentru baie, carti cu texturi, cu sclipici, 3d, carti de colorat, cu abtibilduri, cu puzzle, cu desene viu colorate, cu ferestre care ascund alte imagini, carti pe diferite etape de dezvoltare depre culori, forme, animale...insa… Cartea uriasa le-a batut pe toate celelalte. E mare, abia o duce, sta pe burta si se uita in ea. Muuuuult, e incantata de imagini. Cartea uriasa e loc de ascunzatoare, e casuta pentru papusi sau decor pentru improvizat teatru de pranz. Achizitie buna, zic eu, dupa ce-mi spusesem ca voi face o pauza la cumparat de carti pentru ea. Oare pot?

Daca o las pe Eliza intr-o librarie sta acolo minute intregi sa vada cartile. Acum si le cumpara singura. Negociem. Stie care si cum ii place. Le duce singura vanzatoarelor sa le cumparam.Vanzatoarele zambesc (unele). Mama le plateste.

Un comentariu :

  1. O stiu, ma gandisem sa i-o cumpar si eu Evei, doar ca i-am luat o carte mai putin uriasa, ilustrata tot de Tony Wolf, si nu mi s-a parut prea interesata. Dar, da, ai dreptate, merge super pentru paravan de teatru:)

    RăspundețiȘtergere