The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 26 februarie 2010

Etapa anti desene animate!

Nu avea inca un an si Eliza se uita la desene animate din scaunelul ei de masa. Numai bine. Cum n-a fost niciodata o mancacioasa, chita mea, ea radea la personajele de pe ecran, eu ii bagam salvatoarea lingurita cu mancare…Si a tinut-o pasiunea asta pana pe la 2 ani.
Am trecut de la un personaj la altul, am cumparat dvd-uri speciale, am descarcat de pe net tot ce era frumos, nonviolent, colorat, fara actiune, bineinteles… ci doar niste schimbari lente de imagini cu animalute, albinute si muzici adormitoare.

Am inceput cu imaginile frumoase de la Bebe tv, apoi ne-am certat cu firmele de cablu sa ne punem Baby tv, http://www.babytv.com/ program englezesc cu desene pentru copii mici, mici. Am fost fani Bumba, http://www.youtube.com/watch?v=r8RIBYJ_kHU de ajunsese fiica-mea sa vorbeasca olandeaza, apoi Miffy, mai tarziu l-am gasit pe Mimi la souris, http://www.youtube.com/watch?v=dhAq66WEm9k dupa care Musti, Alba ca zapada...si nu in ultimul rand….am fost fani Pocoyo. Eliza dansa ca Pocoyo, ne zicea dimineata hola si plangea in hohote cand vedea episodul in care Pocoyo se juca de-a v-ati ascunselea si la sfarsit adormea.

Mare iubire!

Am vazut si colectia cu Baby Einstein, bine realizata. Eliza a fost incantata. Repeta dupa motanii de acolo, sping (spring) si red si altele….

Sa nu credeti ca-mi paraseam odrasla cu orele in fata televizorului, nu, cateva minute, minutele de aur...ea isi imbogatea vocabularul iar eu treceam ca un taifun al curateniei prin casa, spalam vase, strangeam jucarii, haine….

De cateva saptamani Eliza nu mai vrea desene. Dar deloc. Ati patit asa ceva?


Nu ma supar ... bravo noua! Ma gandesc insa, oare nu e cumva marea pauza inainte de a intra in gasca Minimax generation? Of!

Un comentariu :

  1. Razvan al meu are un an si 10 luni acum. nu a fost niciodata fan desene animate, desi in iarna ii tot dadeam drumul la Tv...el isi vedea de joaca lui. ii plac mult "cei trei purcelusi" in parodie...si am trecut de etapa "Baby Einstein" din care a invatat foarte multe lucruri, asa cum vi s-a intamplat si voua! chiar repeta dupa povestitor.
    acum este pauza si la noi...a, i-a mai placut Gummy Bear...cu derivatele. Pocoyo nu l-a incantat deloc! chiar nu stiu ce are cu bietul baietel:))
    voi cum mai stati acum?

    RăspundețiȘtergere