The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

miercuri, 10 februarie 2010

Bolnava

N-au mai stat de mult medicamentele pe noptiera fetei. E bolnava, nu stim inca ce are, fie rosu-n gat, clasicul diagnostic, fie doar o indigestie. Aseara a vomat si a facut febra mare. I-am dat nurofen si supozitor. Doarme. Respira greu. Ursuletul ei cred ca are deja 45 de grade. N-a vrut sa adoarma fara el, il tine strans la piept. Doamne, ajuta-ne sa se faca bine mamalica noastra ca e bine cand e sanatoasa si vesela!
Azi a facut maraton pe jos 2 statii de auotobuz de la tataie si pana acasa la noi. Era soare si 0 grade, ea era bine imbracata, nu stiu ce sa zic.

Parca simte ca se apropie ziua ei, anul trecut cand a implinit un an a facut laringita, am lasat invitatii si-am plecat la spital cu febra 40, am stat internate, n-am papat din tort, am facut injectii.
Mi se pare atat de greu sa miroasa in camera de copil a medicamente, of!

Sa te faci bine, mamalica, ti-am comandat un tort frumos pentru duminica!

4 comentarii :

  1. Multa sanatate ochi-albastri! Sa te faci bine pana la ziua ta si sa mananci mult tort!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa dea Domnul sa se faca bine! Sanatate si putere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Roxana! Imi pare rau sa aud ca Eliza e bolnavioara,cu siguranta bunul Dumnezeu o va ajuta sa-si revina repede pentru ca e o adevarata artista...si asteptam cu interes si alte "compozitii"!
    Darius ii transmite un pupic iar zambetul ei va fi cel mai frumos cadou pentru ziua ta( nu intamplator amandoua sunteti nascute in luna iubirii):)
    Felicitari pentru blog!
    Pupici de la Raluca, Darius si Ciprian:)

    RăspundețiȘtergere