The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 28 februarie 2010

Salvat de Habarnam!


Eu si Eliza savuram cartile pentru copii. Asta ca sa ma scutur de nedreptatea din copilare de a nu avea carti colorate. Nu-mi placeau imaginile alb-negru din Jules Verne, nici nu ma dadeam in vant dupa eroii patriei din Povestiri istorice. Nu am avut decat ilustratiile din Aventurile lui Habarnam, ele m-au salvat, nu era zi sa nu ma uit la ele, nascoceam povesti dincolo de poveste, mergeam prin Orasul florilor, urcam fuguta in masina lui Habarnam sau zburam cu balonul lui Stietot.

Acum, slava domnului, sunt muuulte carti, cu ilustratori foarte buni! Ochisorii Elizei sunt salvati!

Si…cum mi-am ratat pasiunea de desenator…am ramas doar cu privitul. Cand Eli se catara peste mine la calculator, deschidem imaginile astea frumoase si le privim. Asa putem inventa orice poveste vrem noi.



galeria ilustratorilor de carti pentru copii (fiecare are trimitere la site-ul sau blogul personal)

4 comentarii :

  1. Buna!Sunt prima oara pe la voi,asa ca ca prezint:sunt Oana,mama lui Matteo,care a apreciat desenele din site-ul indicat de voi,asa ca va multumim si va dorim o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sunt ceva mai mare cred, cand a aparut Habarnam trecusem usor de varsta povestile si eram in lumea aventurilor cu indieni si a romanelor de capa si spada.
    Am imagini salvate in calculator de pe children's illustrators, ca inspiratie pentru tricouri. Nu-mi vine sa cred ca printre ele sunt si astea trei de pe blogul vostru:)

    RăspundețiȘtergere