The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 31 ianuarie 2012

Are you? Are you?

31 ianuarie

Îi place engleza. Ne întreabă tot felul de cuvinte. Le amestecă, le suceşte, le pronunţă stâlcit, furculision, mă strigă prin casă mustăcind: madăr! madăr!





Ea are un beibiboi Andrei, adică mai bratăr!
Ştie destule cuvinte, de pe fişe, de pe la BabyEinstein la care se uită din nou, de pe la desene animate.

 

Afară e tot ger, cartofii ne-au încolţit în cămară, uşa de la balcon s-a blocat de la gheaţă, suntem prizonieri, şi pe la prânz am fost ca plantele într-o seră, cu soarele încălzind prin ferestre, mai gata, gata să ne dea frunzuliţe.


Azi a învăţat cuvinte opuse, open, closed, happy, sad...şi şi-a întrebat fratele pe la prânz, 

Andrei, HEPPI? HEPPI?, 
iar el strâmba din nas la ea.

Apoi a desenat nişte balerine, colegele ei de la balet, şi am făcut plajă la calorifer, pe patul mare, cu ochelarii pe nas, claiepestegrămadă, ea peste mine, el peste mine, eu lângă ei, şi ne-am simţit unul pe altul, una pe alta, şi-am povestit cum o să mergem noi la mare şi la munte şi peste tot, peste tot, numai să vină primăvara aia odată.




Dacă veniţi şi mă întrebaţi: 
Madăr, ar iu hepi? ar iu? ar iu?

o să vă spun:
Daşidaşidaşida!

6 comentarii :

  1. ma bucur ca esti "hepi". Si pe langa "hepi" esti si tare frumoasa si blanda si iubitoare si copilaroasa (pozele mi-au "vorbit:). Ai niste copii extrem de norocosi :) si frumosi, evident :)

    ps: e super ca scrii in fiecare zi

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai de mine, ca sunt cat se poate de banala. Am scris in fiecare zi in luna ianuarie, voiam sa vad daca as putea scrie mici nimicuri din viata noastra de zi cu zi, asa ca un proiect, nu cred ca o sa scriu zilnic, sa vedem.

    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat drag, cata dragoste ... sunteti asa de frumosi si asa de contagiosi in fericire, va ador!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello, foarte frumos! Bineinteles ca ma incarc in fiecare zi de energie pozitiva de la posturile voastre. Sa ramaneti buni si frumosi! Cu drag, Roxana

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim, Rox! Energie poyitiva e peste tot, doar sa vrei sa te incarci cu ea :)

    RăspundețiȘtergere