The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

joi, 12 ianuarie 2012

senin şi noi prin parc

12 ianuarie

pedalat fără mâini, Andrei mereu vesel, mai ales la huţa, huţa, nori albi de numărat deasupra capului, planuri pentru marea cea mare, Andrei o să te îngrop în nisip, să vezi ce distractiv o să fie!

merge înainte scârţ, scârţ, trebuie să ung bicicleta asta cândva, încep să ne cunoască toţi câinii de prin cartier, ce trece timpul, abia aştept primăvara, şi vara, atunci mă simt eu bine

e cald, mi-e capul plin de gânduri şi planuri, cum să facem şi ce să mai facem, câte zile mai am de dat tratamentul băiatului, am încuiat uşa oare, şi ce să mai fac de mâncare, poate mergem in weekend cu maşina undeva, stai lângă mine, nu pedala tare, ai să cazi...vine-o maşină, aşteaptă-mă, şi altele...şi altele, cuvinte, sfaturi, idei, plănuiri, poftă de viaţă


 e zi cu senin, 
le vom face noi pe toate, le vom trăi, vom fi împreună şi va fi bine 
ştiu asta...

de unde???


doar de la norii ăştia albi, rotitori, dansatori deasupra zilelor noastre

just relax!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu