The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

miercuri, 18 ianuarie 2012

declaraţie

18 ianuarie

declaraţie azi, la grădiniţă, când vorbeam cu Tiberiu, colegul ei, 
 mama, eşti frumoasă când eşti veselă!
parcă eşti o iernicică!

Suntem bine, obosiţi, am fi vrut bilete la Spărgătorul de nuci.
Andrei vorbeşte ceva ce noi înţelegem: apa, papa, aha, ahi, stă cu linguriţa ridicată în mână ca Ştefan la luptă cu sabia, ţipă şi vociferează toată ziua, îi place să mănânce, să mă prindă cu mâinile de obraz, şi să dansăm, mai ales tarantelle napoletane, stă cu mânuţa în mâna mea şi ne învârtim, iar el râde, e vesel, şi bucuros când ne vede.



aseară a nins frumos la noi!

4 comentarii :

  1. Cat este de frumoasa ultima poza! Si voi sunteti frumosi, toti, desi dl "Cioara" apare mai rar:)

    Te citesc zilnic draga mea, nu am copii dar mi-as dori o familie ca a ta.

    Sa fiti sanatosi, voiosi si zambaciosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de urarea cu zambiceala, sa ai o familie minunata daca asta iti doresti! Tata cioara e ocupat si cam greu de prins in poze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum sunt si cu cersitul (am mai spus cuiva, ieri): vrem si noi niste fulgi adevarati! Daca nu s-au descarcat toti norii la voi :)! Ca ger tot mai avem!

    RăspundețiȘtergere
  4. He he, deja ninge! Doar cere si ti se va da, nu?!

    RăspundețiȘtergere