The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

joi, 26 ianuarie 2012

spirală-ntr-un picior

26 ianuarie

Zi frumoasă. Înăuntru. Afară e ger geros, de ne crapă săniuţa în balcon.
Dimineaţă ea a fost fotograf, ne-a pozat şi ne-a dat indicaţii mie şi animalelor: zâmbiţi, acum staţi cu capul aşa, apoi aşa, eşti o mamă drăgălaşă şi mititică, îmi place de tine!

De când nu mai merge la grădiniţă pe motiv că a bătut-o Cristi Ursanu, zis apăsat şi cu nume şi cu prenume, şi de când stă acasă, parcă e mai bună cu Andrei, cred că ceva o deranja acolo.

Lucian a zis că-l dă pe Ursanu ăla prin ineterpol că i-a lovit fetiţa, ea a zis că acolo stă numai cu degetele în urechi de gălăgie, şi că nu mai vrea deloc, deloc să se trezească dimineaţă, că nu e prea corect, aşa că rămâne acasă.
Pecetluit. 







Azi am fost toţi trei cuminţi, unde mai pui şi somn de prânz, asta după ce-am sărit într-un picior, eu cu aspiratorul, ea cu labirintul. Doar Andrei ne-a privit cam lung şi întrebător, ce-o fi cu noi, şi de ce, şi până când, şi cât ne ţine.

Aşa că... Dr. OZ!?? auzi? mă auzi???

Uneori mă uit seara la emisiunea ta, aseara aveai invitat un indian, vegetarian, cu naturiste, bio, şi-alte leacuri ginkobilobaaloevera, la, la, la, indian care ne punea să facem zilnic meditaţii cu mânile şi ochii nu ştiu cum, cu puterea gândului spre puterea inimii; dr. OZ, ia spune-i indianului că eu ajung la acelaşi rezultat şi fără meditaţii, îmi ajung ei doi, ei doi atunci când sunt cuminţi şi buni şi prieteni, aşa cum au fost azi.
 Zău că-mi ajung! Ating toate sferele înalte şi chacrele mi se înseninează pe loc!
Şi nu mai doresc nimic în plus.





Un comentariu :

  1. sunteti atat de frumosi!
    Draga Roxana, esti doza mea de bina, te sorb zilnic, la sfarsitul fiecarei zile:)
    Iti multumesc,
    Monica

    RăspundețiȘtergere