The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 15 ianuarie 2012

de luni

a nins toată noaptea, Andrei s-a foit toată noaptea, am dormit, nedormit, televizor pe mute şi ochii pe geam, la felinare cu fulgi, nu ştiu politică, dar ceva nu merge în ţară, e clar, păcat că se protestează şi cu distrugeri de-aiurea

avem o nouă săptămână, am intrat în alt ritm, dimineaţă am dus fata la grădiniţă, m-am întors respirând aer curat şi dându-mă pe gheaţă, ca în copilărie, acasă Andrei mă aştepta, a oftat când l-am luat în braţe, îi e dor de mine când ies, mie mi-e dor de el, şi acum şi de ea, că am lăsat-o acolo, nedumerită, în mijlocul camerei mici, printre colegii ei, plini de energie, cu educatoarea micuţă, grăsuţă, printre ei, a rămas timidă, cu părul prins într-o codiţă, cu poneiul ei alb şi telefonul de jucărie, şi mi-a zis s-o mai sun să văd ce mai face

ţââârrr, ţâârrr, Eli? mama te iubeşte! 


3 comentarii :