The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 8 ianuarie 2012

noi pe 8 ianuarie

8 ianuarie

zi prin oraş, covrigi cu mac, cărţi noi pentru ea şi creioane colorate în cutie mică, de ţinut în mână tot parcul,
amiază cu 7 grade, obraji rumeniţi pe tavă ca două pâini calde



soare sus, timid, 
soare jos, din conuri, 
de încleiat mâinile a răşină aromată


noi două şi un mesteacăn


şi
Alinabalerina


prânz la bunici, îmi place acolo, mă simt mai uşoară de 2 copii, Eliza ţopăie pe paturi, Andrei e în braţe la tataie, eu citesc în picioare, rezemată de biblioteca lor veche, autori români neştiuţi, fraze la întâmplare, e relaxant, e uşor, copiii sunt ocupaţi şi e bine, momentele noastre de inspirat, expirat, la o cafea cu lapte


spre seară, filme, de-ale lui, cu hannibal, canibal, noroc de Anthony Hopkins, printre preferaţi,
dar nu mai vreau filmele tale! 
nici eu pe-ale tale, franţuzeşti, şi spaniole, şi IMAX-uri, aici nu ne potrivim...

dar ne potrivim la crescut copiii ăştia dragi, 
asta e tot ce contează!

Un comentariu :

  1. Nici noi nu ne potrivim la filme:"nush de ce m-ai mai lasat sa pierd timpul cu porcaria asta! asta e pus de tine la descarcat!"imi zice
    Sau "prea e tras de par!!"

    RăspundețiȘtergere