The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 3 ianuarie 2012

oracol de fetiţă mică

3 ianuarie

Lucian e din nou la muncă, am rămas în echipă de trei, eu şi copiii. 
Ea e cuminte, desenează, asta când nu se moftureşte din orice, semn de gelozie din senin, şi atunci scârţie, fata noastră e ca o vioară când plânge, auzi, ca o scripcă de lăutar beat dimineaţa...îmi zice el de la uşă când pleacă.

Încurajată, rămân cu ei acasă şi vorbim de toate: 
mamaaaa, ştiii....
culoarea mea preferată e bleo, şi numărul preferat e 3, iar animalul meu e girafa, litera mea preferată e N, iar obiectul preferat, preferat e telescopul, ţie ce culoare îţi place? şi care literă...şi ce animal? 

Apoi ieşim cu baloanele-afară, e cald.



 Te iubesc, draga mea!
e verde, şi M, şi elefant, şi bicicletă, şi numărul 8...

Un comentariu :

  1. Spun si eu; M e al meu si 8 tot al meu ( de la nume si zi de nastere)si-mi plac rosul si hainele

    RăspundețiȘtergere